𝐒𝐩𝐞𝐜𝐢𝐚𝐥 𝐄𝐱𝐩𝐥𝐨𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐁𝐨𝐱. 𝐄𝐤𝐬𝐩𝐞𝐫𝐲𝐦𝐞𝐧𝐭𝐲, 𝐝𝐨ś𝐰𝐢𝐚𝐝𝐜𝐳𝐞𝐧𝐢𝐚, 𝐳𝐚𝐝𝐚𝐧𝐢𝐚.
W ramach projektu wspólnie z naszymi partnerami realizujmy różnorodne aktywności z wykorzystaniem metody pytań i doświadczeń. Za pomocą narzędzi Technologii Informacyjno- Komunikacyjnej m.in. Canva, Padlet, Jigsaw Planet, Story Jumper, Genially, Wakalet,Tricider, D-id, tworzymy logo, puzzle, książeczkę elektroniczną, dokonujemy głosowania, montujemy prezentację, a także podejmujemy wiele innych ciekawych działań, o których już niebawem.
𝐏𝐢𝐞𝐫𝐰𝐬𝐳𝐞 𝐳𝐚𝐝𝐚𝐧𝐢𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐣𝐞𝐤𝐭𝐨𝐰𝐞 – 𝐒𝐧𝐨𝐰𝐦𝐚𝐧. 𝐙𝐨𝐛𝐚𝐜𝐳𝐜𝐢𝐞 𝐣𝐚𝐤 𝐩𝐫𝐚𝐜𝐨𝐰𝐚𝐥𝐢ś𝐦𝐲.
𝐖𝐬𝐩𝐨́𝐥𝐧𝐞 𝐩𝐫𝐚𝐜𝐞 𝐳 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐧𝐞𝐫𝐬𝐤𝐢𝐦𝐢 𝐬𝐳𝐤𝐨ł𝐚𝐦𝐢.
𝐃𝐫𝐮𝐠𝐢𝐞 𝐳𝐚𝐝𝐚𝐧𝐢𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐣𝐞𝐤𝐭𝐨𝐰𝐞 – 𝐖𝐚𝐥𝐞𝐧𝐭𝐲𝐧𝐤𝐨𝐰𝐲 𝐜𝐡𝐚𝐥𝐥𝐞𝐧𝐠𝐞.
𝗔𝘂𝘁𝗼𝗿𝗸𝗶 𝗽𝗿𝗼𝗷𝗲𝗸𝘁𝘂:
Hanna Szulc
Marta Nowak